بهترین دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب ، شامل مجموعه ‌ای از سخت‌ افزارها و نرم ‌افزارهای متنوع جهت کنترل تردد پرسنل و مهمانان در سازمان ‌ها ، مجموعه ‌ها ، کارگاه‌ ها و بنگاه‌ های اقتصادی مختلف می باشد. در ادامه به امکاناتی اشاره می کنیم که در میان قابلیت های ارائه شده در بهترین دستگاه حضور و غیاب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

امکانات بهترین دستگاه حضور و غیاب

  1. در دستگاه حضور و غیاب امکان شناسایی افراد مجاز برای ورود و خروج فراهم شده است.
  2. در سامانه حضور غیاب می توان رکورد ورود و خروج افراد را در سخت ‌افزار های مرتبط ثبت نمود.
  3. یکی از قابلیت های دستگاه کنترل تردد انتقال رکوردها از حافظه ی داخلی دستگاه‌ ها به نرم افزارهای گزارش‌ دهی مربوطه می باشد که این قابلیت برای محاسبه میزان دریافتی پرسنل ، اضافه کار و کسری کار در شرکت های بزرگ بسیار مورد توجه است.
  4. در دستگاه اکسس کنترل می توانید از موارد اداری مربوط به حضور افراد گزارش دقیقی در اختیار داشته باشید.
  5. دستگاه حضور غیاب خروجی مناسبی برای محاسبه دریافتی ماهانه هر شخص ارائه می دهد.
  6. یکی از مهم ترین پارامترهای انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب گارانتی معتبر می باشد.

ویژگی هایی که به آن پرداخته شد تنها برخی قابلیت های ارائه شده در بهترین دستگاه حضور و غیاب می باشد که بهتر است به هنگام خرید به آن ها توجه نمایید.

بهترین دستگاه حضور و غیاب

گارانتی بهترین دستگاه حضور و غیاب

همانطور که اشاره شد مهم ترین نکته ای که در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب لازم است بدان توجه شود آن است که برای این محصول گارانتی معتبر ارائه شده باشد.

گارانتی طلایی دستگاه های حضور و غیاب یوکا یکی از معتبرترین گارانتی های ارائه شده می باشد؛ با گارانتی یوکا می توانید تا ۱۰ سال از خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب بهره مند شوید.

در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب به چه نکاتی توجه کنیم؟

تنوع بالایی در دستگاه‌ های حضور و غیاب و همچنین نرم افزارهای مربوط به آن ‌ها وجود دارد اما انتخاب کارآمدترین و بهترین دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار مرتبط با آن به

  • روش ‌های شناسایی افراد ( رمز ، کارت ، اثر انگشت و تشخیص چهره )
  • روش‌ های انتقال رکوردها به نرم ‌افزار
  • مشخصات دستگاه وابسته است.

با توجه به نیاز مجموعه، کارشناسان شرکت یوکا (ارائه دهنده انواع قفل دیجیتال و قفل هوشمند ، چشمی درب دیجیتال ، تجهیزات هتلی ، قفل الکترونیکی کمد ، گاو صندوق دیجیتال و …) از میان گزینه ‌های بسیار ، بهترین دستگاه حضور و غیاب را به کاربران پیشنهاد می‌ دهند.

یکی از بهترین دستگاه حضور و غیاب موجود در بازار برند نیتجن کره جنوبی است که با ویژگی های منحصر به فرد انتظار مصرف کنندگان را کاملا برآورده می سازد.

ویژگی های منحصر بفرد ارائه شده در بهترین دستگاه حضور و غیاب نیتجن

تاییدیه FBI

محصولات حضور و غیاب شرکت Nitgen دارای گواهینامه آمریکایی امنیتی و ایمنی توسط FBI هستند.

تاییدیه FVC

دستگاه حضور و غیاب نیتجن در رقابت های بین المللی موفق به دریافت تاییدیه FVC در آزمایشگاه بیومتریک شده است.

تاییدیه FVC قابلیت شناسایی اثر انگشت جعلی از اثر انگشت اصلی را در دستگاه اکسس کنترل تایید می کند.

استاندارد IP56

استاندارد ضد گرد و غبار و ضد آب. کارکرد استاندارد دستگاه در گستره ی دمایی ۲۰ الی ۶۰ درجه سانتی گراد و رطوبت ۹۰ درصد می باشد.

این استاندارد بیان گر آن است که این دستگاه حضور و غیاب علاوه بر محیط درون ساختمان در بیرون از آن نیز کاربرد دارد؛ از جمله این محیط ها می توان به بخش های پر باران یا مناطقی که رطوبت آن بالا است اشاره نمود.

ارتباط با بلوتوث

دستگاه حضور و غیاب نیتجن دارای قابلیت ارتباط بلوتوث با گوشی های هوشمند می باشد که برای صدور اجازه ورود پرسنل و مهمان به مجموعه و یا سازمان شما کاربرد دارد.

به این ترتیب لازم نیست برخی عملیات را با خود دستگاه انجام دهید و می توانید با اتصال گوشی به دستگاه از طریق بلوتوث سر جای خود بنشینید و مجوز های لازم را صادر نمایید.

بهترین دستگاه حضور و غیاب

یکی از راحت ترین ، ساده‌ ترین و پرکاربردترین روش‌ های احراز هویت در دستگاه حضور و غیاب ، تشخیص و صدور مجوز به وسیله اثر انگشت می باشد. امنیت و دقت بالا ، تشخیص هویت افراد از طریق اثر انگشت شان را برای هر مکانی میسر می سازد.

همچنین سنسورهای ضد خش ، ضد خراب کاری و ضد جعل دستگاه های نیتجن با بهترین طراحی و بهره گیری از نوین ترین تکنولوژی بیومتریک روز دنیا ارائه می شوند.

سیستم‌ های بیومتریک – دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

سیستم شناسایی چهره یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روش های هوشمند اتوماتیک ، هویت یک انسان را بر اساس ویژگی های فیزیولوژیکی وی تشخیص و تایید می ‌نماید.

در حالت عمومی یک سیستم بیومتریک از ویژگی های فیزیولوژی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، چهره، اثر کف دست و یا ویژگی های رفتاری مانند صدا و دست خط برای شناسایی استفاده می کند.

بازشناسی هویت افراد با استفاده از تصاویر چهره در مقایسه با سایر مولفه ‌های بیومتریکی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا تشخیص هویت افراد از طریق چهره آن ها دارای مزیت هایی از جمله عدم نیاز به همکاری فرد است که آن را در میان کاربردهای امنیتی و تعاملات انسان و کامپیوتر متمایز می ‌سازد.

روش بیومتریک دارای مزایای بسیار مهم مانند دقت بالا و سطح پایین دخالت فرد می باشند که همین مزیت ها سبب شده تا این روش در مواردی مانند امنیت اطلاعات ، اجرا و نظارت بر قانون ، کنترل تردد و ثبت تردد در سیستم‌ حضور و غیاب مورد استفاده قرار گیرد و به همین دلیل این فناوری در طی بیست سال گذشته در عرصه‌ های صنعتی و علمی مورد توجه بسیار قرار گرفته‌ است.

کارت RFID

کارت ‌های هوشمند RFID کارت های بدون تماس هستند. این کارت ‌ها بدون تماس و با تکنولوژی القا Radio Frequency Identification کار می‌ کنند.

این کارت‌ مایفر در مواقعی که لازم است سریعا ارتباط با دستگاه برقرار شود و حتی دست نیز دخالت نداشته باشد بسیار کاربردی است.

مثلا برای ورود به یک اتاق ممکن است کارت در جیب یا کیف شخص باشد، از همان محل و بدون نیاز به خارج کردن کارت از جیف یا کیف ، ارتباط با دستگاه کارت خوان برقرار می شود؛ مجاز بودن ورود بررسی شده و در باز می گردد.

همچنین در بسیاری از سیستم ‌های حمل و نقل عمومی در دنیا به دلیل حجم زیاد مسافران و برای سریع ‌تر شدن کنترل بلیط آن ها از انواع کارت ‌مایفر استفاده می‌ شود.

اما دستگاه حضور و غیاب در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

آنچه تا کنون مطرح شد قابلیت ها ، ویژگی ها و امکاناتی بود که در انواع بهترین دستگاه حضور و غیاب عرضه شده است. این دستگاه در محیط های مختلفی کاربرد دارد که کار را برای مدیران راحت کرده و بسیاری ترفندهای مدیریتی و امنیتی مجموعه را تسهیل بخشیده است.

دستگاه اکسس کنترل در مدل های متنوع در محیط های مختلف کاری از جمله بانک ها، سازمان ها و موسسات دولتی، اماکن امن، آپارتمان ها و برج های مسکونی و اداری و … کاربرد دارد.

برای آشنایی بیشتر با  هر یک از دستگاه های حضور و غیاب به صفحه دستگاه حضور و غیاب مراجعه نمایید و برای استعلام قیمت دستگاه حضور و غیاب با ما در تماس باشید.

بهترین دستگاه حضور و غیاب