درسال های اخیر کنترل ورود و خروج کارکنان ، محاسبه زمان حضور آن ها در محل کار و در نهایت محاسبه حقوق پرسنل از طریق دستگاه حضور و غیاب انجام می شود. کنترل تردد افراد به خصوص در شرکت ها و سازمان های بزرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است که دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی یکی از راه حل های ارائه شده برای آن می باشد.

انواع دستگاه حضور و غیاب از روش های متنوعی از جمله کارت ، رمز عبور ، اثر انگشت و تشخیص چهره برای کنترل ورود و خروج استفاده می کنند که در میان دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دارای ضریب اطمینان ، سرعت و کارایی بالایی می باشد.

در دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از تکنولوژی بیومتریک استفاده شده است که با الگوریتم های هوش مصنوعی به کار رفته در آن ، چرخش انگشت یا آسیب دیدگی آن تاثیری بر شناسایی اثر انگشت ندارد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نیز از این تکنولوژی بهره برده است.

نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی بر روی دیوار به راحتی انجام می شود که همکاران با تجربه ما در این امر نیز آسودگی خاطر شما را فراهم می کنند.

دستگاه حضور و غیاب نیتجن با امکانات و قابلیت های منحصر بفرد و قیمت مناسب برای استفاده در سازمان ها ، اداره ها ، شرکت ها و … توصیه می شود.

در دستگاه حضور و غیاب کارتی امکان گم شدن یا فراموش کردن کارت وجود دارد و علاوه بر آن ممکن است پرسنل از کارت یکدیگر استفاده نمایند و در محاسبه ساعت حضور و غیاب افراد خللی ایجاد شود اما با وجود دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با توجه به قابلیت های امنیتی آن که اثر انگشت اصلی و زنده را از جعلی تشخیص می دهد مدیران می توانند با آرامش خاطر حضور و غیاب پرسنل خود را به آن بسپارند.

به کمک دستگاه حضور غیاب مدیران می توانند در هر زمان به اطلاعات ورود و خروج پرسنل خود در بخش های مختلف سازمان دسترسی داشته باشند و دستگاه گزارش کاملی در اختیار آن ها قرار می دهد.

برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با ما در تماس باشید.

دستگاه حضور و غیاب نیتجن