سیستم کنترل تردد eNBioAccess-T9 دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهرهدر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره از تکنولوژی بیومتریک برای شناسایی چهره افراد و ثبت ساعت ورود و خروج آن ها استفاده شده است که نسبت به دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از سرعت بالاتری برخوردار است.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی در مقایسه با مدل های کارتی از الگوریتم های به روزتری برخوردار است که خیال مدیران را از بابت صحت کنترل تردد افراد راحت می کند. در انواع دستگاه حضور و غیاب نیتجن که با قابلیت های تشخیص چهره و اثر انگشت عرضه شده با زدن اثر انگشت یا قرار گرفتن در مقابل دستگاه ورود یا خروج شما ثبت می گردد.

توصیه می شود در مراکزی که احتمال انتقال ویروس از طریق اثر انگشت وجود دارد و همچنین در محیط های کاری که احتمال آسیب دیدگی اثر انگشت پرسنل بالاست از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده شود. الگوریتم های به کار رفته در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تغییرات ظاهری صورت مانند اصلاح صورت ، ریش ، عینک و … را نیز تشخیص می دهد و مشکلی در شناسایی افراد نخواهید داشت. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بدون برقراری تماس و با سنسور و از فاصله شناسایی انجام می شود اما در دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی لازم است اثر انگشت با سنسور در تماس باشد.

یکی از انواع دستگاه حضور و غیاب که دارای قابلیت تشخیص چهره است مدل eNBioAccess-T9 می باشد که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی تشخیص چهره یکی از بهترین دستگاه های کنترل تردد شرکت نیتجن به حساب می آید. سیستم کنترل تردد eNBioAccess-T9 دارای صفحه نمایش لمسی – رنگی با اندازه مناسب و وضوح بالا به همراه سیستم عامل محبوب اندروید است که محیط گرافیکی جذاب و کاربر پسندی را در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید برای آشنایی بیشتر با این دستگاه حضور و غیاب مشخصات آن را در لینک زیر مطالعه نمایید.

سیستم کنترل تردد eNBioAccess-T9

برای اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب نیتجن با ما در تماس باشید.

دستگاه حضور و غیاب نیتجن