انواع دستگاه حضور و غیاب نیتجن با طراحی زیبا امکان کنترل تردد پرسنل را در محیط های کاری متنوع از جمله سازمان ها ، اداره ها ، شرکت ها ، هتل ، کارگاه ، بانک ، بیمارستان و … برای مدیران این ارگان ها آسان تر کرده است. برای کنترل ورود و خروج می توان از اثر انگشت ، رمز ، کارت و تشخیص چهره استفاده نمود که این قابلیت ها سبب تفاوت قیمت دستگاه حضور و غیاب می شود. برای آشنایی بیشتر به صفحه دستگاه حضور و غیاب مراجعه نمایید و برای استعلام قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با ما در تماس باشید.

با وجود دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی به راحتی می توانید ساعت ورود و خروج پرسنل ، زمان استراحت ، مرخصی و … را محاسبه نمایید.

در برخی مدل های دستگاه حضور و غیاب مانند دستگاه اکسس کنترل  eNBioAccess-T2 امکان اتصال دستگاه به تلفن همراه فراهم شده و می توانید از طریق نرم افزار اختصاصی اجازه ورود مهمان را صادر نمایید یا ورود و خروج پرسنل را کنترل نمایید.

همچنین مدیران می توانند از طریق اتصال دستگاه حضور غیاب به شبکه LAN از راه دور بر رفت و آمد پرسنل نظارت داشته باشند.

انواع دستگاه حضور و غیاب نیتجن دارای تاییدی FVC هستند که نشان می دهد در این دستگاه اثر انگشت جعلی و اصلی به راحتی از یکدیگر تمیز داده می شوند و شناسایی اثر انگشت به درستی انجام می شود.

اغلب دستگاه های کنترل تردد به استانداردهای روز دنیا مجهز می باشند؛ از جمله این استادنداردها ، IP65 است که نشان می دهد دستگاه در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و برای استفاده در محیط های بیرونی مناسب می باشد.

علاوه بر امکانات مدیریتی و کاربردی ، قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی نیز یکی از فاکتورهای مورد توجه مدیران ارگان های مختلف برای خرید این دستگاه می باشد که برای اطلاع بیشتر در مورد قیمت هر یک از دستگاه ها می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

دستگاه حضور و غیاب نیتجن